Laman web ini direka khas untuk ahli-ahli Team Gaban Laut yang selama ini sentiasa memberikan sokongan padu keatas setiap aktiviti yang dijalankan. Selama lebih 7 tahun kita telah sama-sama melalui pengalaman suka dan duka, banyak perkara yang dapat kita semua belajar. Terhasilnya laman web ini adalah sebagai menghargai sumbangan semua yang terlibat. Wasallam...

Hubungi: teamgabanlaut@yahoo.com.

Friday, January 25, 2013

Laporan Trip Rompin (7 July'12)

Setelah sebulan menunggu kini tibalah masanya bagi TGL sekali lagi turun untuk beraksi, lokasinya...perairan rompin. Perjalanan dimulakan dengan perjumpaan semua ahli TGL dikawasan R&R dengkil pada jam 10:30 malam. Kali ini cuma 9 ahli dan sahabat TGL yang akan beraksi.. Dengan ketiadaan "Radio Buruk" dan berberapa ahli tegar, trip pada kali ini dijangka kurang riuh seperti kebiasaanya.

Tepat jam 11;00 malam, kami memulakan perjalanan ke kuala rompin. Kena bertolak awal sebab nak rehat yang secukupnya sebelum beraksi. Perjalanan selama mengambil masa selama 3 jam 30 min sebelum kami sampai di bandar kuala rompin.

Nak dijadikan cerita, plan nak tidur kat tepi pantai kena cancel sebab dapat undangan bermalam dirumah salah seorang ahli keluarga TGL. Malas nak pikir...kami pun belahlah kesana. Lagipun selesa sikit dapat tidur kat dalam rumah.

Awal pagi semuanya dah bersiap sedia untuk beraksi...badanpun dah segar sikit.
Kami tiba dijeti tepat jam 10:30pagi dan persediaan pun bermula. Tak sabar rasanya nak turun kali nie...



Sekian....

Terbitan TGL